Анонимните коментари в блога са спрени

Добра среща! С не толкова добра новина ...
В последно време има нетърпимо голямо количество англоезичен спам. След няколко дни офлайн бях принудена отново да трия стотици коментари от пощата си и дашборда в Блогър. Тъй като не проявявам никакъв интерес къде да си намеря сгодни девойки в Лондон и виагра на изгодна цена, пък даже и да имах, едва ли е нужно да ме информират всеки ден, ще си спестя удоволствието да ми го напомнят непрекъснато.
Моите извинения към няколкото ми лични приятели, които предпочитат да пишат анонимно по разни техни съображения и заради които най-вече се въздържах от тази стъпка, колегите, които чат-пат не успяват да си влязат в профила и разни мили, любезни и непознати за мен потребители, които понякога прелитат да ми кажат каква съм прекрасница и винаги е приятно естестествено, но цената стана твърде висока - нямам физическата възможност да трия коментари по цял ден. Иначе никак не ми е приятно да налагам ограничения, знаете.
Сега отивам да си допълня фотографските мемоари в Калейдоскопа и по-късно ще се върна да ви разкажа някоя приказка.
Хубав ден на всички!

Публикувано от

0 Response to "Анонимните коментари в блога са спрени"

Публикуване на коментар