Виртуален параклис

Преди няколко дни ми попадна това красиво приложение и реших да го споделя. За съжаление не ми се побира изцяло в колонката и съответно нямате достъп до пълната му функционалност. Нея можете да ползвате тук. Освен това е на руски, но не всичко на света е направено за наша угодия. :) В горния ляв ъгъл от бутона "Все часовни" можете да си избирате икона. Другите опции се виждат ясно и на пръв поглед.
При абонираните по имейл най-вероятно няма да се визуализира нищо. Ако проявявате интерес, влезте в блога или ползвайте линка горе.

Публикувано от

4 Response to "Виртуален параклис"

  1. Рая Христова says:
    8 октомври 2012 г. в 10:00

    Красиво е, да, но не виждам какъв е смисъла то него. На мен ми се вижда малко обидно, в смисъл че - виртуално ходене на църква?

  2. Gloxy-Floxy says:
    8 октомври 2012 г. в 10:06

    Ами аз само във ФБ от някакви съображения си направих труда да уточня изрично, че го споделям единствено като красиво приложение. Дали някой ще го употребява за религиозни цели си е лично негово решение. Освен това не е църква, а параклис, ако правиш разлика. Стая с икони в болница не е църква, както и това. :)

  3. Рая Христова says:
    11 октомври 2012 г. в 11:38

    Ясно де, аз не че към теб нещо, ами чудя се на създателите му :) Иначе красиво е, да.

  4. Gloxy-Floxy says:
    11 октомври 2012 г. в 19:01

    Преди час някъде като обхождах погледнах брояча, последният влязъл беше от Гугъл по търсене на "виртуален параклис". Метнах едно око набързо, оказа се, че не съм първият, който качва това приложение в бг нета. Не знам дали е етично във всяка сфера, но да заложиш на мултимедията е ефективно при всички случаи. Така че няма какво да се чудиш, ами трябва да учим и флаш. Въпреки че като ни поникнат по още няколко ръце, не знам дали няма да вземат да се оплитат вече. Ама ще пробваме и ще видим, щото време за чудене тъй или иначе нямаме в излишък. :)

Публикуване на коментар