ЛЪЖА И ПРОКЛЯТИЕ

Като разбрала за божията заповед, Ной да вкара в ковчега представители на всичко живо по земята, дошла и Лъжата и се опитала да се промъкне вътре. Но Ной я забелязал и и казал:
-В ковчега се приемат и всякакви нечисти твари, но само по двойки. Иди и си намери партньор!
Тръгнала Лъжата да си търси другар и насреща и Проклятието.
-Къде - пита - си се запътила?
-Ходих - отвръща Лъжата - при Ной да ме вземе в ковчега, а той ми казва: "Намери си първо партньор!" Ще се съгласиш ли да се съчетаеш с мен?
-А ти с какво ще ме възнаградиш?
-Ето с какво. Ще съставим договор, всичко придобито от мен да принадлежи на теб.
С това и приключили. Оттогава всичко, което придобие Лъжата, е предмет на Проклятие и гибел.

притча от р.Леви

из "Притчи от мидрашите"

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!

Публикувано от

0 Response to "ЛЪЖА И ПРОКЛЯТИЕ"

Публикуване на коментар