ЗА КАКВО МУ ПЛАЩАТ

Жената на Бузурджимихр, везира на Хосров І Ануширван, му задала някакъв въпрос, на който той не могъл да отговори. Тогава тя му казала:
-Ти си съветник на царя и получаваш за това щедра отплата, а не можеш да отговориш на моя въпрос!
-На мен ми плащат за това, което знам, а не за това, което не знам - възразил той. - Ако ми плащаха за това, което не знам, цялата съкровищница на царя нямаше да му стигне, за да се разплати с мен. Защото това, което е неведомо за мен, е несъизмеримо повече от това, което знам.

Абул Фарадж "Книга със занимателни истории"

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!


Публикувано от

2 Response to "ЗА КАКВО МУ ПЛАЩАТ"

  1. Unknown says:
    14 март 2011 г. в 9:23

    :)Това е мъдрецът!Ако беше някой нормален човек, просто щеше да и извърти един шамар и това е :)))

  2. Gloxy-Floxy says:
    14 март 2011 г. в 10:10

    Е, някои нормални хора само се зъбят! :D :P

Публикуване на коментар