ЛЕЧЕНИЕ ЗА УПРАВНИЦИ

Веднъж моллата чул, че управителят на града заболял. Той набрал ябълки и отишъл да посети болния.
-Молла, - оплакал се управителят - едновременно ме заболяха зъбите и ушите. Така ме измъчиха, че с думи не може да се опише. Днес намерих добър бръснар и той ми извади болния зъб. Сега зъбна болка нямам, но тези проклети уши мира не ми дават. Трябва да намеря и добър лекар.
-Ех, - отвърнал моллата - ако се намери добър човек да ти откъсне ушите, ще се успокоиш ти и целият народ.

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!


Публикувано от

6 Response to "ЛЕЧЕНИЕ ЗА УПРАВНИЦИ"

  1. Unknown says:
    27 януари 2011 г. в 9:52

    Ако не му отпечатват СРС-та, ще помогне;-)

  2. Gloxy-Floxy says:
    27 януари 2011 г. в 10:28

    Ох, стига с тия СРС-та! :D

  3. Анонимен Says:
    27 януари 2011 г. в 12:03

    А вие званили ли сте на ЕГН, що за управници имаме?

  4. Gloxy-Floxy says:
    27 януари 2011 г. в 13:47

    :D Не съм пробвала още!

  5. Unknown says:
    27 януари 2011 г. в 19:50

    Извини ме!. Останах с впечатление, че притчата е тематична:-)

  6. Gloxy-Floxy says:
    27 януари 2011 г. в 20:24

    Тя фактически е тематична, но темата е по-обща. :)

Публикуване на коментар