МОЛИТВА (видео)

В Нетлог намерих чудесен клип, направен по текст, който преведох преди време и реших да го споделя. Благодаря на авторката на клипа!

Публикувано от

13 Response to "МОЛИТВА (видео)"

  1. Savlena says:
    23 ноември 2010 г. в 10:55

    "Научи ме на изкуството на малките крачки"-толкова простичко,а колко много истина ни казва.Мерси,Глокси!:)

  2. Gloxy-Floxy says:
    23 ноември 2010 г. в 11:11

    Винаги сте добре дошли! :)

  3. Анонимен Says:
    23 ноември 2010 г. в 17:51

    За Дани правенето на клипове е станало религия (помня, че бях впечатлена от нея във вибокс). Имаше профил и в Блогер, но бавното качване от компютър е неудачно за нейното хоби. Страхотна е, станала е още по-добра.
    Прекрасна изненада, че е превърнала в приказка нещо твое!

  4. Gloxy-Floxy says:
    23 ноември 2010 г. в 17:59

    :) Чудесен е клипът!
    В публикувано от нея на тоя адрес
    http://bg.netlog.com/ddani73/video
    виждам и други притчи, което споменавам, защото има доста хора, които ги предпочитат в такъв формат.

    Извинявайте, че ви оставих днес да ми качвате в Свежо линка от Прочети, но ми избиха балансите и излязох в стачка. Утре, ако не ме провокират повече, няма да съм. :){}

  5. Анонимен Says:
    24 ноември 2010 г. в 6:10

    Мила Gloxy-Floxy,
    Видях предупреждението ти:
    "При копиране на материали от блога, посочвайте източник!"
    Признавам си - копирах "Молитвата". Копирах я не за Нета. Копирах я в сърцето си, за да ме топли с мъдростта и нежността си. Ще я пазя там при другите съкровища, които "копирах" от тук. Много са, затова няма да ги изреждам. Но ти БЛАГОДАРЯ, че ми разреши да се докосна до тях!

  6. Gloxy-Floxy says:
    24 ноември 2010 г. в 7:34

    :) Няма никакъв проблем в случая по отношение на копирането. За мен е удоволствие някой да надгради труда ми по такъв начин.
    Опитвам се с това червено предупреждение да наложа регламента, който би трябвало да се подразбира, но видимо не се в масовия случай ...
    И често пъти се получава така, че излишно смущавам хората, на които не е необходимо да им бъде напомняно да са коректни, а тези които не са, си остават каквито са ... Но и аз не знам вече какво да направя, откровено си признавам. :)
    Благодаря още веднъж, Дани! Много ми хареса, наистина! :)

  7. dani says:
    26 ноември 2010 г. в 13:56

    Благодаря и аз!
    За мен беше удоволствие да пресъздам притчата по този начин и се радвам,че Ви е харесало!
    Очаквам с нетърпение всяка нова публикация!

  8. Gloxy-Floxy says:
    26 ноември 2010 г. в 16:57

    :) {}

  9. Hexemexe says:
    27 ноември 2010 г. в 22:03

    Чудесен клип и послание!

  10. Gloxy-Floxy says:
    27 ноември 2010 г. в 22:26

    :)

  11. Анонимен Says:
    27 юни 2011 г. в 13:42

    mn dobra

  12. Анита Says:
    31 май 2012 г. в 21:01

    Благодаря Ви,за пръв път попаднах тук,търсейки конкретна притча,но това е отражение на моя вътрешен мир,облечено в
    красиви слова.Уникално усещане ,че някой те е прочел отвътре.
    Тази точно ще си я открадна.Пожелавам Ви успех до безкрай

  13. Gloxy-Floxy says:
    31 май 2012 г. в 21:31

    :) Благодаря и аз!

Публикуване на коментар