СЪРЦЕТО НА БОГ

Учениците искали да разберат, през какви етапи е преминал техния учител в своето духовно израстване.
Той отговорил:
-В началото Бог ме заведе в Страната на постъпките, където прекарах няколко години. След това Той дойде и ме отведе в Страната на Тъгата, където останах, докато сърцето ми не се освободи от необузданите желания. След това попаднах в Страната на Любовта, чийто пламък унищожи всичко, което беше останало от моето его. После се намерих в Страната на Тишината, където пред изумения ми взор се откриха всички тайни на живота и смъртта.
-Навярно това е бил последния етап от твоя духовен път, Учителю? - попитали учениците.
-Не - отговорил той. - Един ден Творецът ми каза:"Днес ще те отведа в самото сърце на Божия Храм, в сърцето на самия Бог." И ме отведе в Страната на Смеха.

От утре аз и блога излизаме във ваканция за няколко дни. Желая ви приятно изкарване на празниците. Усмихвайте се, бъдете щастливи! :)
До скоро!

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!

Публикувано от

5 Response to "СЪРЦЕТО НА БОГ"

  1. Румяна Попова says:
    1 април 2010 г. в 11:45

    Приятен празник и усмивки :)

  2. Gloxy-Floxy says:
    1 април 2010 г. в 11:58

    :) И на теб, скъпа!
    И много целувки! :)

  3. Михаил Янакиев Says:
    2 април 2010 г. в 15:42

    Приятни празници Глокс! Желая ти най-хубави неща!
    А е възможно,заведи ме в Страната на Смеха..

  4. cerise says:
    19 април 2010 г. в 22:49

    Това много ми хареса ... :)Поздравления :)

  5. Gloxy-Floxy says:
    20 април 2010 г. в 8:29

    :) Благодаря, cerise!

Публикуване на коментар