ИЛЯ МУРОМЕЦ И ЗМЕЙ ГОРЯНИН

Приискало му се на Иля Муромец вода да пийне. Отишъл на кладенеца, а там Змей Горянин седи. Започнал той със змея битка на живот и на смърт. Били се три дни, отсякъл лявата му глава. Били се още три дни, отсякъл дясната. Започнали пак да се бият, силите им на свършване ... А змеят му вика:
-Илюшенка, какво ти трябваше от мен?
-Исках да пия вода!
-Ами да беше пил!

Публикувано от

5 Response to "ИЛЯ МУРОМЕЦ И ЗМЕЙ ГОРЯНИН"

  1. Gloxy-Floxy says:
    13 ноември 2009 г. в 20:17

    :) Само да информирам постоянните потребители, че събота и неделя ще пътувам.
    Притчи ще има, задала съм им опции за автоматично публикуване, но аз няма да съм онлайн, поради което няма и да отговарям на коментари.
    Желая ви приятен уикенд!

  2. LaSombra says:
    17 ноември 2009 г. в 6:31

    Върви Иля Муромец из горта и гледа -- Людоедът обесен надолу с главата на едно дърво. Продължава нататък -- Касчей Безсмъртни изкормен, а червата му разхвърляни по храстите. По-нататък -- стогодишни дъбове изтръгнати от корен. Най-накрая стигнал до полянката на Баба Яга и що да види -- бабата седи върху останките от къщичката на кокоши крака, цялата насинена, ръцете й висят счупени и плаче.

    -- Бабушка Яга -- пита Иля -- какая сволоч это сделала?
    -- Илюша, Илюша... Какой ты хороший когда ты трезвы

  3. Gloxy-Floxy says:
    17 ноември 2009 г. в 8:26

    :) Гадничко!
    Ако имаш поне частично пристрастие към математическата логика, освен към пародиите на руски народни приказки, ходи в математическия ми блог да играеш на "Хубост Ненагледна". Но аз моите герои не съм ги оставяла да се развихрят дотолкова, защото щях да съм лично насинена/потрошена :)).

  4. Unknown says:
    19 ноември 2009 г. в 15:00

    Хуморът е черен, но поучителен...

  5. Unknown says:
    21 ноември 2009 г. в 8:23

    ...и в двата случая. Иначе не виждам разлика в действията, освен в цветното им описание.

Публикуване на коментар