ВЯТЪРЪТ, ВОДАТА И ПРАВДАТА

Вятърът, Водата и Правдата били приятели.

Един ден Водата и Правдата попитали Вятъра:"Кажи, приятелю, ти бродиш по целия свят, когато ни потрябваш, къде да те намерим?"
Вятърът отговорил:"Когато ви потрябвам, ще ме намерите между планините. Ако там ме няма, винаги можете да ме откриете при високата топола."

Тогава Вятърът и Правдата попитали Водата, къде могат винаги да я намерят.
"Ще ме намерите във фонтаните и между камъшите."

Накрая Водата и Вятърът попитали Правдата:"Къде можем да те открием в момент на нужда?"
Правдата отговорила:"Приятели, докато ме имате и здраво ме държите в ръцете си, винаги ще съм с вас. Ако ме изпуснете от ръце, никъде няма да можете да ме намерите, тъй като по природа аз не търпя да бъда захвърляна. И мисля, че който ме игнорира и малко ме уважава, не му се пада честта да ме притежава."

Публикувано от

3 Response to "ВЯТЪРЪТ, ВОДАТА И ПРАВДАТА"

  1. Aquawoman says:
    21 октомври 2009 г. в 12:58

    Точно така :)

  2. Savlena says:
    21 октомври 2009 г. в 22:37

    Правдата,но чия?Май нашата собствена-нея улавяме и държим здраво...

  3. nana says:
    22 август 2010 г. в 0:41

    Винаги съм уважавала мъдростите.Поучително е.

Публикуване на коментар