ПРОКЛЯТИЕ ИЛИ БЛАГОСЛОВИЯ

Рабан Гамалиил омъжвал дъщеря си.
-Благослови ме, татко!-помолила го тя.
-Да бъде Божията воля, повече да не пристъпваш моя праг!-казал той.
След време дъщеря му родила син и отново поискала благословия от баща си.
-Да бъде Божията воля,-казал рабан Гамалиил-думите "Горко ми!" да станат обичайното ти възклицание!
-Татко,-проплакала младата жена-два пъти имам празник, два пъти ме проклинаш!
-Не, дъще,-казал бащата-това не са проклятия, а благословия. Първия път ти пожелах толкова щастлив живот в дома на мъжа ти, че никога да не ти се налага да търсиш подслон в моя дом. Втория път ти пожелах синът ти да живее и да расте, а ти да си винаги загрижена за него:"О, горко ми, не съм преповила бебето!","О, горко ми, не съм нахранила детето!", "О, горко ми, не съм приспала сина си!"

Публикувано от

0 Response to "ПРОКЛЯТИЕ ИЛИ БЛАГОСЛОВИЯ"

Публикуване на коментар