АДСКИЯТ ОГЪН

Харун ал-Рашид срещнал уродлив човек и го попитал:
-От къде идваш страннико?
-От Ада-отговорил той.
-И какво си търсил там?
-Трябваше ми огънче, за да си запаля лулата и реших да проверя дали няма да ми дадат.
-И какво, взе ли?-попитал халифът.
-Не, казаха ми, че там нямат огън. Всеки пристигал със свой собствен.

Публикувано от

1 Response to "АДСКИЯТ ОГЪН"

  1. RoujkaBG says:
    29 август 2009 г. в 10:39

    Не знаех и тази притча. Преди няколко часа написах на един приятел, че моето място е в Ада, където ще се пека на собственият си огън :) Нимя съм толкоз мъдра? За туй ли му казах,че ако попада в Рая ще ми бъде скучно в собствената ми компания, защото съм сигурна, че ако това би било възможно- там, просто няма да има никой друг.Стига ми земната самота, за да си пожелая и космическа такава :)Поздрави.

Публикуване на коментар